Rozmowa z fachowcem

I jestem po rozmowie,
cóż okazało się, że wujek nie umie czytać planów,i nie widzi aranżacji w 3D ale to nic, pracował ponad 10 lat kładąc płytki robiąc ściany g-k, jest praktykiem nie teoretykiem, a do tego perfekcjonistą, więc mam pewność, że zrobi wszystko na cacuś, złota rączka w końcu wyremontował moje mieszkanie 37 m kw, a było w totalnej ruinie, od początku gruntownie, nowa instalacja elektryczna, wodno-kanalizacyjna, wentylacyjna, podłogi, ściany, a wszystko za darmo, ja tylko materiały.Ładnie, schludnie, choć wolałam nie narzucać wujkowi wtedy własnego stylu w wykańczaniu, błąd z lekka, bo ma trochę skostniałe przykurzone teorie jak MA wyglądać kuchnia, jakie kolory stosować i gdzie ma być oświetlenie, ale nic. To była jego dobra wola.Teraz ja rządzę totalnie acz z głową, by nie urazić męskiej dumy;)
Wracam do tego co mama uważa za ładne...koła koła koła
nie chodzi mi o marynistyczne akcenty wnętrza bardziej o formę o kształt, zabawię się tym, znalazłam okrągłe okna do sypialni na allegro fi 650 koszt takiego jest 400 zł droższy bo 900 zł + wysyłka ale to w czym przekroczę budżet dołożę ze swoich mam zaskórniak, wszystko dodatkowe co wymyślam uznano by za fanaberię, jako tako by mieszkać, o nie nie zgadzam się nie przyznam się jakie są plany wykończenia a efekt ich zamuruje:) byle wujek nie miał obiekcji.Będą 2 okrągłe okna w sypialni, w salonie na drzwiach bulaje dodatkowy koszt ok 100 zł za jeden 23 cm. Łazienka oczywiście też bulaj tylko duży 33cm i okrągłe lustro, do tego oczywiście oświetlenie, mam kilka pomysłów miały być kinkiety ale chyba konsekwentnie zrezygnuję z nich tak w sypialni jak i łazience na rzecz lamp sufitowych ale umieszczonych punktowo, boskie są te wiszące kabelki:))jedyne kinkiety które będą to w salonie na fragmencie ściany z tynkiem ozdobnym, taki wzorek jak kładzie się klej do kafelek :))
Korytarz...tu uaktywniłam brata w końcu dzięki ciężkiej pracy w Irlandii wyposażył się w całkiem poważny sprzęt do robienia zdjęć a jeszcze do tego ma oko więc mu zostawiam grafikę ( ma być coś śmiesznego np babiczka w garsonce i kaloszach, pies siostry Wolli jak w reklamie Wedla: motylem jestem z powiewającym na wietrze jęzorem;)) , ja jedynie troszkę je obrobie i do drukarni na naklejkę
potrzebuję 4 zdjęcia, i jeszcze 3 do salonu. Szklarz wytnie koła z otworem na środku do mocowania(początkowo miała być pleksi kwadraty i mocowane na 4 punkty), średnica ok 35 cm i do salonu 25 cm.

Reply to this post